Peter van der Velden over het succces van C&O Travel

In 2007 was ik op zoek naar een bedrijf welke mijn internetsite kon verbeteren. Via google kwam ik in contact met Sjra Hendriks. Vanaf dat moment ging alles heel snel.

Concepting en nichemarketing

Sjra kon mij op een begrijpelijke manier uitleggen wat de kracht van marketing was. We ontwikkelden eerst een heel eenvoudig marketing concept dat nu nog steeds aan de basis ligt van ons succes.

We maakten vervolgens een prachtige nieuwe internetsite. Daarna volgde een E-zine systeem waarmee ik nieuwsbrieven naar verschillende doelgroepen kon sturen.

Vervolgens gingen we verder aan de slag met niche-marketing.

"In twee jaar tijd een ruime verdubbeling van de omzet bij C&O Travel BV.."

Sjra bouwde voor mij een niche marketing generator op maat en daarmee werden in no time 15 internetsites gebouwd. Ondertussen heb ik voor elk reisdoel een eigen internetsite en bereik ik vanwege het specialisme hoge posities in google. We betalen nauwelijks adverteerkosten en onze klanten komen allemaal via de natuurlijke google binnen op onze internetsite.

Een uitstekend advies van Sjra over koopprocessen zorgde ervoor dat bezoekers op de site ook daadwerkelijk gingen boeken.

Ik had nooit verwacht dat we via internet zoveel cruise-reizen zouden verkopen. Datzelfde realiseerden we ook met o.a. Parijs, Londen, Andalusie en Portugal reizen.

Coöperatieve marketing

Afgelopen jaar zijn we begonnen met het toepassen van coöperatieve marketing. Het is een unieke marketing visie van Sjra en we zetten er de komende jaren volledig op in.

Peter van der Velden, directeur C&O Travel

Een voorbeeld van een nichemarketing project:

Voorbeeld nichemarketing concept
Voorbeeld nichemarketing concept
Voorbeeld nichemarketing concept
Voorbeeld nichemarketing concept
Voorbeeld nichemarketing concept
Voorbeeld nichemarketing concept
Voorbeeld nichemarketing concept
Voorbeeld nichemarketing concept
Voorbeeld nichemarketing concept