Over visuele identiteit en corporate identity

Op basis van onze marketing concepten ontwikkelen we een visuele eenheid in alle communicatie uitingen die nodig is om uw bedrijf, product, dienst of merk te positioneren.

De visuele identiteit is gebaseerd op de kernwaarden van uw onderneming of organisatie en vastgelegd in een huisstijl of corporate identity.

Een sterke visuele identiteit van uw onderneming maakt het onderscheid met andere bedrijven in de markt zichtbaar.

Het is dan ook belangrijk de communicatie uitingen intern en extern planmatig te beheren en te evalueren. Op deze wijze bewaken we de visuele identiteit.

Leiddraad is een huistijl- of corporate identity handboek dat in onze werkwijze standaard wordt meegeleverd.

"De visuele identiteit is het gezicht van uw onderneming.."

Een compositie van de nieuwe corporate identity van Mareco Kunststoffen, Venlo

Mareco Kunststoffen BV

Onze aanpak

De ontwikkeling van een huisstijl of corporate identity begint met een moodboard. Dit proces start na de eerste marketing sessies. Gedurende het traject worden alle onderdelen verder ingevuld zoals logo, kleurstelling, typografie, beeld- en tekst concepten, enzovoort.

We adviseren u graag over de mogelijkheden van het ontwikkelen van een huisstijl of corporate identity voor uw bedrijf. Neem vrijblijvend contact met ons op.